26 בדצמ׳ 2004

סלקום יוצאת בקמפיין לשירות ה"לחץ ודבר" שלה

סלקום בקמפיין מיוחד לשירות ה-push & talk:

עם השיר "רוני" של דני סנדרסון: ביצוע אורי בנאי, לחן אביב גפן

את "רוני" ניתן להוריד כרינגטון וכ"שיר בהמתנה"

המבצע כולל: מכשיר נוקיה 5140 ו- 3 חודשי שיחות push & talk חינם!

השירות: סלקום היא החברה הראשונה בישראל ובין הראשונות בעולם שהשיקה את שירותי ה-PTT על גבי רשת ה-GSM/GPRS/EDGE. שירות ה- PTT מאפשר דרך התקשרות חדשה ! YOU PUSH-YOU TALK אתה לוחץ, אתה מדבר!. לוחצים על כפתור בצד הטלפון ומדברים עם אדם אחד ( ONE 2 ONE) או עם קבוצת אנשים, ONE 2 MANY)) בו זמנית ללא צורך בחיוג!. שיחה של אחד לרבים מאפשרת להעביר מידע בזמן אמת למספר גורמים בו-זמנית!

המכשיר: נוקיה 5140 הוא גם מכשיר PUSH&TALKוגם מכשיר סלולרי צעיר ומגניב עם המון תכונות ויכולות יחודיים: TRI-BAND, מצלמה אינטגרלית, סטילס ווידאו, צג צבעוני 4096 צבעים, רדיו F.M, פנס, מד טמפרטורה, DATA בטכנולוגיית EDGE, GPRS, צלצולים פוליפוניים, שיחה מזוהה עם תמונה.

המבצע: כל מי שירכוש או ישדרג את המכשיר יקבל גם שלושה חודשי שימוש חינם ב - PUSH&TALK . מחיר המכשיר, החל מ-10 ₪ לחודש אחרי מימוש החזרים בזמן אויר X 36 חודשים. המכשיר ימכר ללקוחות במארז מדליק ומיוחד.

הקמפיין: המבצע ילווה בקמפיין טלויזיה תחת המסר: "באהבה צריך לדעת ללחוץ על הכפתורים הנכונים". הקמפיין, שיעלה הערב בטלויזיה,הוא הסרט השלישי במסגרת המיתוג החדש ובשפה הפרסומית הייחודית של שירי אהבה ישראלים. השיר הנבחר הוא "רוני" של דני סנדרסון, בביצוע אורי בנאי ולחן של אביב גפן. לקוחות סלקום יוכלו להוריד את השיר כרינגטון וכ"שיר בהמתנה" החל מה-26.12.04

אין תגובות: