18 בינו׳ 2006

ברק מתחילה לשווק כרטיסי ברקכרט לשיחות פנים ארציות

013 ברק נכנסת לתחום הפנים ארצי בשוק כרטיסי החיוג ומשיקה את כרטיס החיוג "ברקכרט" שיתחרה ישירות מול הבזקכרט של חברת בזק. החברה השיקה היום כרטיס חדש לשיחות פנים ארציות. הכרטיס יתחרה בבזקכרט הקיים של בזק.
כרטיס "ברקכרט" מיועד בעיקר לאוכלוסיות שאינן מחזיקות טלפון סלולארי או טלפון נייח: תלמידי ישיבות במגזר החרדי, צרכנים רבים מהמגזר הערבי, אוכלוסייה מבוגרת בבתי-אבות, עולים חדשים ובעלי טלפוני בזק חסומים.
בחברה מעריכים כי כרטיס ברקכרט החדש יוזיל את תעריפי השיחות ללקוחות רבים ויאפשר חיוג מכל טלפון (סלולרי, ציבורי או פרטי). בעל הכרטיס יחויב עבור השיחות באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות הוראת קבע בסוף כל חודש.
לדבריה, תעריפי כרטיס ברקכרט החדש מהווים הוזלה משמעותית מול כרטיס הבזקכרט הקיים, לדוגמא, שיחה לקווים נייחים תתומחר במחיר אטרקטיבי של 13 אגורות כולל מע"מ לדקה. בשיחות למנוי סלולארי בארץ יחויב מנוי ברקכרט בתעריף של 49 אגורות לדקה כולל מע"מ בלבד.
בניגוד לכרטיס הבזקכרט המחייב את הלקוחות ביחידות בנות דקה עבור כל דקת שיחה או חלק ממנה, כרטיס ברקכרט החדש מחושב ביחידות בנות שניה בלבד דבר המוביל לחיסכון משמעותי נוסף בחשבון החודשי.
עבור שיחות שיבוצעו מטלפון ציבורי ישלם הלקוח תשלום נוסף של 32.6 אגורות כולל מע"מ, תשלום זה מועבר במלואו לחברת בזק והינו עבור השימוש בטלפון הציבורי.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של ברק אמר כי "פעילות זו מבוצעת במסגרת כניסתה של 013 ברק לתחומים חדשים בשנת 2006. לשוק זה קיים עדיין ביקוש רב והוא נאמד בכ 80 מליון דקות בשנה ובהכנסות שנתיות העומדות על כ 50 מליון שקל".
בהט הוסיף כי "50% מהשיחות כיום מבוצעות לטלפונים ניידים בהם מפחיתה 013 ברק את המחיר באופן משמעותי במיוחד. חברת בזק ששלטה עד היום בשוק זה ניצלה את מעמדה המונופוליסטי ובמהלך השנה האחרונה סגרה ופתחה לחילופין את שירות הבזקכרט ללקוחותיה. רק לאחר התערבות משרד התקשורת חזר השירות לפעול. אנו ערוכים לספק את השירות במקום בזק באופן מלא ומאמינים כי יש בו צורך אמיתי ".

-מקור THECOM

אין תגובות: