23 בינו׳ 2006

ברק משיקה מסלול גלישה חדש של תשלום לפי שימוש

חברת ברק הודיעה היום על מסלול גלישה חדשני באינטרנט המהיר ובו היא מאפשרת ללקוחות לשלם עבור הגלישה באינטרנט, ע"פ השימוש שהם עשו בפועל. מסלול זה שונה לחלוטין מהמסלולים שהיו נהוגים עד כה באינטרנט המהיר, בהם שיטת התמחור היא של מחיר חודשי קבוע ללא קשר לאופי ונפח השימוש של הלקוח. המסלול החדש יאפשר ליהנות ממהירות גלישה של 5 מגה בתשלום הנקבע ע"י אופן הצריכה דבר שלדעת החברה יוביל לחסכון משמעותי ושידרוג מהירות הגלישה לכ- 70% מהמשתמשים.
במסלול החדש יצורפו הלקוחות לחבילת גלישה במהירות של 5MB במחיר בסיס של 49 שקל לחודש, הכולל נפח שימוש של עד GB2 (ג'יגה בייט). שימוש מעבר לנפח הנ"ל יעשה בתשלום נוסף של 15 שקל לכל 1GB. התשלום הנוסף הוא יחסי ולפי הצריכה בפועל.
החברה ציינה כי מסלולים של חיוב אינטרנט ע"פ שימוש, קיימים אצל ספקי אינטרנט במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל, למעלה מ- 40% מגולשי האינטרנט מוגדרים "קלים" וצורכים בפועל פחות מ- GB2 בחודש. קהל זה יכול להנות היום מאינטרנט מהיר פי שלש ויותר באותו המחיר שהוא משלם לחבילת 1.5MB סטנדרטית. 30% נוספים מהלקוחות צורכים עד 5 גיגה בחודש ולאלה המחיר עדיין יהיה אטרקטיבי יותר מהמחיר הנהוג היום בחבילת MB 5.
דרור בהט סמנכ"ל השווק של 013 ברק אומר "אנו גאים להיות הראשונים שמשיקים חבילות אינטרנט ע"פ שימוש בישראל. החבילות החדשות מתגמלות למעשה את הלקוחות בעלי אופי השימוש הקל ומאפשרות להם "להגדיל" את מהירות הגלישה שלהם ללא תוספת מחיר. את המודל החדש בנינו לאחר שלמדנו על מודלים מקבילים אצל ספקי אינטרנט מובילים כמו בריטיש טלקום באנגליה, AOL באוסטרליה וספקים אחרים במדינות כמו בלגיה, קנדה ועוד. אני משוכנע שספקיות האינטרנט האחרות ילכו בעקבותינו כך שמודל התמחור והתשלום בעבור שירותי האינטרנט בישראל יהיה הוגן יותר כלפי הצרכנים."

-מקור
THECOM

אין תגובות: