21 בספט׳ 2008

לקוחות HOT יוכלו להתנתק מהחברה באמצעות הפקס

מועצת הכבלים והלוויין הודיעה כי בגלל הקושי הרב להגיע לנציגי שירות לקוחות של חברת הכבלים, ניתן יהיה להתנתק משירותיה דרך הפקס

מועצת הכבלים והלוויין מתגייסת לטובת לקוחות HOT: המועצה הודיעה הבוקר כי לקוחות חברת הכבלים יוכלו להתנתק ממנה על ידי שליחת פקס בשל הקושי להגיע לנציג שירות הלקוחות.

המועצה מסרה כי "לאור הבעיות הנמשכות בקבלת מענה בשירות הלקוחות של חברת "הוט", המועצה מודיעה כי מנויים המבקשים להתנתק משירותי החברה או להקפיא את המנוי יכולים לעשות כן לא רק טלפונית, אלא גם בכתב לפקס שמספרו הוא 077-7078283".

מהמועצה נמסר עוד כי HOT תהיה חייבת להפסיק לחייב את הלקוחות בתשלום דמי מנוי בתוך 2 ימי עבודה לאחר קבלת ההודעה הכתובה למנויי הממיר הדיגיטלי, ובתוך 5 ימי עבודה מההודעה עבור מנויי השירות האנלוגי. בנוסף נמסר כי מנוי שערך הסכם במחיר מבצע ויבקש להתנתק לפני סיום תקופת ההתקשרות, עשוי להידרש לתשלום החזר עלות הטבה. בנוסף תחויב החברה להקפיא את המנוי לתקופה של בין 3-6 חודשים במידה והלקוח מבקש הקפאה כזו.

יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, ניצן חן, אמר בעניין כי "זה מספר חודשים נתקלים לקוחות חברת HOT בקשיים רבים ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של החברה, ולמועצה הגיעו עשרות רבות של תלונות נזעמות בנושא". עוד נמסר כי מועצת הכבלים והלוויין מקיימת הליך בירור מול חברת "הוט" בנושא. מ-HOT טרם נמסרה תגובה.



---

מקור: וואלה
כתבה זו מאת: וואלה
קישור: http://finance.walla.co.il/?w=/127/1350011

אין תגובות: